26.03.2014r. (środa) godz. 17.00 - Zebrania i konsultacje kl. I-III. 27.03.2014r .(czwartek) godz. 17.00 - Zebrania i konsultacje kl. IV-VI. 24.04.2014r. (czwartek) godz: 17.00 – Zebrania rodziców oddziałów przedszkolnych dotyczące diagnozy gotowości szkolnej dzieci. 29.04.2014r (wtorek) – Informacja dla rodziców - listy uczniów przyjętych do klas I (wejście do szkoły). 21.05.2014r. (środa) godz. 17.00 – Zebrania i konsultacje dla rodziców kl. I-III - termin poinformowania o przewidywanych ocenach na koniec roku szkolnego. 22.05.2014r. (czwartek) godz. 17.00 – Zebrania i konsultacje dla rodziców kl. IV-VI - termin poinformowania o przewidywanych ocenach na koniec roku szkolnego. 28.05.2014r. (środa) godz. 17.00 – Zebranie rodziców dzieci przyjętych do klas I w roku szkolnym 2014/2015. Spotkanie Rady Rodziców 20.05.2014r. (wtorek) godz. 18.00 – Spotkanie Rady Rodziców. KALENDARZ ROKU SZKOLNEGO 2013/2014 I SEMESTR 06.02.2014r. (czwartek) – Szkolny apel: godz: 8.50 – podsumowanie I półrocza kl. IV-VI, godz: 9.45 - podsumowanie I półrocza oddz. przedsz. i kl. I, godz: 10.40 – podsumowanie I półrocza kl. II-III. 18.02.2014r. (wtorek) – Bal karnowałowy wg ustalonego grafiku. 19.02.2014r. ( środa) - Apel - Prawa dziecka kl. IV-VI. 19.02.2014r. (środa) godz: 17.00 – Drzwi Otwarte. 21.02.2014r. (wtorek) – Pasowanie na czytelnika kl. I. 28.02.2014r. (piątek) godz. 16.00 – 19.00 – Warsztaty dla rodziców uczniów n/t „Jak radzić sobie z trudnymi zachowaniami dziecka?” (SPWRiT) 12.03.2014r. (środa) - Festiwal Bibliotek Szkolnych. 20.03.2014r. (czwartek) godz. 9.00 - Konkurs matematyczny „Kangur”. 31.03.-04.04.2014r. – Realizacja projektu Comenius/ Turcja. 01.04.2014r. (wtorek) - Sprawdzian szóstoklasisty w roku szkolnym 2013/2014: godz. 8.30 - zbiórka uczniów klas VI, godz. 9.00 – sprawdzian zewnętrzny klas VI. 01.04.2014r. (wtorek) - Dzień wolny od zajęć dydaktycznych dla oddziałów przedszkolnych i kl. I-V /dla uczniów, którzy nie mają opieki w domu zapewniamy opiekę świetlicową w godz: 7.00-17.30. 07–09.04.2014r. (poniedziałek, wtorek, środa) - Rekolekcje Wielkopostne dla uczniów oddziałów przedszkolnych i kl. I-VI: godz. 9.30 - spotkania dla uczniów kl. IV-VI – w kościele pw. św. A. Boboli, godz.10.30 - spotkania dla uczniów oddziałów przedszkolnych i kl. I - III w kościele pw. św. A. Boboli. 15.04.2014r. (wtorek) - Finał międzyszkolnego konkursu plastycznego na ozdoby wielkanocne. 17-22.04.2014r. - Przerwa świąteczna. 23.04 -25.04.2014r. – Przeprowadzenie w kl. I-V sprawdzianów kompetencyjnych (wyznaczenie terminu opracowania i ewaluacji). 29.04.2014r. – Uroczystość po Beatyfikacji Patrona Szkoły Jana Pawła II. 30.04.2014r. (środa) – Konstytucja 3-Maja. · godz. 8.55 - kl. IV-VI, · godz. 9.50 - kl. II-III, · oddziały przedszkolne klasy I – pogadanka wg podstawy programowej. 01.05.2014r. (czwartek) – Dzień wolny od zajęć. 02.05.2014r. (piątek) – Dzień wolny od zajęć dydaktycznych. W tym dniu świetlica dla uczniów, którzy nie mają zapewnionej opieki pracuje w godz: 7.00-17.30. 11.05.2014r. (niedziela) godz: 12.30 – Uroczystość dla środowiska lokalnego w kościele parafialnym. 16.05.2014r. (piątek) - Termin poinformowania rodziców o zagrożeniach uczniów oceną niedostateczną z przedmiotów lub nieodpowiednim zachowaniem. 19.05.2014r. (poniedziałek) - Uroczystość na okoliczność rocznicy urodzin patrona szkoły Jana Pawła II. 20.05.2014r. (wtorek) - Termin wystawienia przewidywanych ocen rocznych dla kl. I-III. 21.05.2014r. (środa) - Termin wystawienia przewidywanych ocen rocznych dla kl. IV-VI. 28.05.2014r. (czwartek) godz: 12.00 – Finał V edycji Międzyszkolnego konkursu ”Razem Zapobiegamy Pożarom”. 31.05.2014r. (sobota) - Święto Szkoły. 1-6.06 2014r. (niedziela-piątek) - Comenius /Grecja. 02.06.2014-06.06.2014r. – Termin wyjazdów uczniów na Zielone Szkoły. Do 13.06.2014r. (piątek) - Wystawienie ocen rocznych. 16.06.2014r. (poniedziałek) godz. 8.00 – 13.00 - Klasyfikacja oddziałów przedszkolnych i kl. I-III. 16.06.2013r. (poniedziałek) godz. 14.45 – 16.45 – Klasyfikacja kl. IV-VI. 17.06.2014r. (wtorek) - Zatwierdzenie wyników klasyfikacji rocznej, promowania i ukończenia szkoły. 19.06.2014r. (czwartek) - Boże Ciało. 20.06.2014r. (piątek) – Dzień wolny od zajęć dydaktycznych. W tym dniu świetlica dla uczniów, którzy nie mają zapewnionej opieki pracuje w godz: 7.00-17.30 23.06.2014r. ( poniedziałek) – Zakończenie roku szkolnego oddziałów przedszkolnych godz. 16.00. 25.06.2014r. (środa) - Zakończenie roku szkolnego kl. IIIabcd. 26.06.2014r. (czwartek) - Zakończenie roku szkolnego kl. VI. godz. 14.00 – Msza św. dla kl. VI, godz. 15.00– Zakończenie roku szkolnego kl. VI w szkole. 27.06.2014r. (piątek) – Zakończenie roku szkolnego dla kl. I-II i IV-V. godz. 9.00 - Zakończenie roku szkolnego dla kl. IV-V (aula), godz. 10.30 – Msza św. dla uczniów oddziałów przedszkolnych i kl. I-V, godz. 11.30 – Zakończenie roku szkolnego dla kl. I-II (aula), godz. 13.00 – Podsumowanie działalności szkoły za rok szkolny 2013/2014. |
Wpłata na ubezpieczenie uczniów w roku szkolnym 2013/2014- 41,00 (PZU); Suma ubezpieczenia -12.000 zł; Rozliczenie należy dokonać do dnia 07.10.2013r u Dyrektora Szkoły. Składki na Radę Rodziców 60 zł przyjmuje w sekretariacie p. E. Kosowska. Wpłat rodzice będą mogli dokonywać podczas zebrań w sekretariacie oraz w godzinach pracy sekretariatu (8.00-16.00) lub na konto Rada Rodziców przy Szkole Podstawowej Nr 202 w Łodzi Konto Rady Rodzicielskiej 52 8781 0006 0030 0432 2000 0010 Składki Rady Rodziców. Konto szkoły 79 1560 0013 2030 5887 3000 0006 wpłata za obiady. Wpłat za obiady dokonują uczniowie lub rodzice w sekretariacie szkoły u p. E. Kosowskiej do 05 każdego miesiąca. Koszt obiadu dla uczniów wynosi 3 zł. Opłatę za posiłki w stołówce szkolnej wnosi się za okres miesięczny z góry do końca miesiąca poprzedzającego miesiąc, w którym uczeń korzystać będzie ze stołówki szkolnej. W przypadku nieobecności w szkole ucznia, albo rezygnacji z posiłku w danym dniu z innych przyczyn, zwrotowi podlega dzienna opłata wniesiona za posiłek, z wyłączeniem dnia, w którym nastąpiło zgłoszenie rezygnacji z posiłku. Zgłoszenie nieobecności prosimy zgłaszać telefonicznie lub osobiście w sekretariacie szkoły. Nie odlicza się opłaty za niewykorzystany obiad w przypadku braku zgłoszenia w sekretariacie. Dyżury psychologa z Poradni Psychologiczno Pedagogicznej nr 4 w naszej szkole w I półroczu 2013/2014r zostaną podana w najbliższym terminie. |
Klasa |
Nauczyciel / Wychowawca |
Przedmiot |
Piętro |
Sala |
0 a |
Kręcjarz Maria |
o. przedszkolny |
I |
107 |
0 b |
Sakowicz Mariola |
o. przedszkolny |
I |
109 |
0 c |
Kucharczyk Lidia |
o. przedszkolny |
parter |
23 |
0 d |
Szadkowska Julita |
o. przedszkolny |
parter |
10 |
I a |
Ożga Agnieszka |
edu. wczesnoszk. |
I |
127 |
I b |
Szczepańska Barbara |
edu. wczesnoszk. |
I |
118 |
I c |
Jacek Iwona |
edu. wczesnoszk., terapia pedagog. |
I |
125 |
I d |
Szulkowska Dorota |
edu. wczesnoszk. |
I |
119 |
II a |
Grzesiak Anna |
edu. wczesnoszk. |
I |
122 |
II b |
Nadarzyńska Beata |
edu. wczesnoszk., terapia pedagog. |
II |
220 |
II c |
Dubel Beata |
edu. wczesnoszk., terapia pedagog., informatyka |
I |
124 |
II d |
Jagodzińska Izabela |
edu. wczesnoszk. |
I |
122 |
III a |
Potrzeszcz Elżbieta |
edu. wczesnoszk. |
II |
216 |
III b |
Wójcik Iwona |
edu. wczesnoszk., terapia pedagog. |
II |
215 |
III c |
Kaczmarek Bożena |
edu. wczesnoszk. |
I |
105 |
III d |
Marosik Agnieszka |
edu. wczesnoszk., informatyka |
II |
218 |
IV a |
Żak Anna |
matematyka, technika |
II |
202 |
IV b |
Nogacka Anna |
historia, technika, p/rż |
II |
218 |
IV c |
Hokusz Dorota |
jęz. polski |
II |
212 |
V a |
Leska - Dorenda Agnieszka |
jęz. polski |
II |
204 |
V b |
Jędrzejczak Jacek |
wych. fiz. |
II |
czytelnia |
V c |
Nosewicz – Saleh Magdalena |
jęz. polski, historia |
II |
213 |
VI a |
Woźniak Anna |
przyroda |
II |
201 |
VI b |
Sofiński Paweł |
informatyka, etyka |
I |
119 |
VI c |
Boleska Bożena |
jęz. angielski |
I |
206 |
Nauczyciele przedmiotów |
||||
|
Juszczyk Jolanta |
religia |
I |
120 |
|
Kobylańska Anna |
religia |
I |
120 |
|
Grzegorczyk Łukasz |
religia |
I |
120 |
|
Marchel Krystyna |
jęz. angielski |
I |
126 |
|
Sobierajska – Sroka Katarzyna |
jęz. angielski |
II |
217 |
|
Tomaszewska Agnieszka |
jęz. angielski |
I |
103 biblioteka |
|
Malarczyk Katarzyna |
przyroda |
I |
120 |
|
Smolarek – Dąbrowska Dorota |
muzyka |
I |
120 |
|
Więcek Joanna |
plastyka |
I |
120 |
|
Olejniczak Maria |
wych. fiz. |
o. sport. |
1.3 |
|
Kapral Witold |
wych. fiz. |
o. sport. |
1.5 |
|
Lorentowicz Krystyna |
pedagog |
II |
214 |
|
Frączkowska Agata |
bibliotekarz |
I |
biblioteka |
|
Jarzyna Aneta, Mędra Agnieszka, Kowalska Dominika, Grela Jacek, Wach Małgorzata |
świetlica |
I |
świetlica szkolna |
|
Psycholog PPP |
II |
214 |