Zebrania i konsultacje
z rodzicami

26.03.2014r. (środa) godz. 17.00 - Zebrania i konsultacje  kl. I-III.

 

27.03.2014r .(czwartek) godz. 17.00 - Zebrania i konsultacje kl. IV-VI.

 

24.04.2014r. (czwartek) godz: 17.00Zebrania rodziców oddziałów przedszkolnych dotyczące diagnozy gotowości szkolnej dzieci.

 

29.04.2014r (wtorek)  Informacja dla rodziców -  listy uczniów przyjętych do klas I  (wejście do szkoły).

 

21.05.2014r. (środa) godz. 17.00Zebrania i konsultacje dla rodziców kl. I-III - termin poinformowania o przewidywanych ocenach na koniec roku szkolnego.

22.05.2014r. (czwartek) godz. 17.00Zebrania i konsultacje dla rodziców kl. IV-VI - termin poinformowania o przewidywanych ocenach na koniec roku szkolnego.

28.05.2014r. (środa) godz. 17.00Zebranie rodziców dzieci przyjętych do klas I w roku szkolnym 2014/2015.

 

Spotkanie Rady Rodziców

20.05.2014r. (wtorek) godz. 18.00Spotkanie Rady Rodziców.

 

 

KALENDARZ ROKU SZKOLNEGO 2013/2014

I SEMESTR

06.02.2014r. (czwartek) – Szkolny apel:

                                         godz:  8.50podsumowanie I półrocza kl. IV-VI,

                                         godz:  9.45 -  podsumowanie I półrocza oddz. przedsz. i kl. I,

                                         godz:  10.40podsumowanie I półrocza  kl. II-III.

 

18.02.2014r. (wtorek) Bal karnowałowy wg ustalonego grafiku.

 

19.02.2014r. ( środa) - Apel - Prawa dziecka kl. IV-VI.

 

19.02.2014r. (środa) godz: 17.00 Drzwi Otwarte.

 

21.02.2014r. (wtorek)Pasowanie na czytelnika kl. I.

 

28.02.2014r. (piątek) godz. 16.00 – 19.00Warsztaty dla rodziców uczniów n/t „Jak radzić sobie z trudnymi zachowaniami dziecka?” (SPWRiT)

 

12.03.2014r. (środa) - Festiwal Bibliotek Szkolnych.

 

20.03.2014r. (czwartek)  godz. 9.00 - Konkurs matematyczny „Kangur”.

 

31.03.-04.04.2014r.Realizacja projektu Comenius/ Turcja.

 

01.04.2014r. (wtorek) - Sprawdzian szóstoklasisty w roku szkolnym 2013/2014:

godz. 8.30 -  zbiórka uczniów klas VI,

godz. 9.00sprawdzian zewnętrzny klas VI.

                           

01.04.2014r. (wtorek) - Dzień wolny od zajęć dydaktycznych dla oddziałów przedszkolnych i  kl. I-V /dla uczniów, którzy nie mają opieki w domu zapewniamy opiekę świetlicową w godz: 7.00-17.30.

 

07–09.04.2014r. (poniedziałek, wtorek, środa) - Rekolekcje Wielkopostne dla uczniów oddziałów przedszkolnych i kl. I-VI:

godz. 9.30 - spotkania dla uczniów kl. IV-VI – w kościele pw. św. A. Boboli,

godz.10.30 - spotkania dla uczniów  oddziałów  przedszkolnych  i  kl. I - III

                     w kościele pw. św. A. Boboli.

 

15.04.2014r. (wtorek) -  Finał międzyszkolnego konkursu plastycznego na ozdoby wielkanocne.

 

17-22.04.2014r. - Przerwa świąteczna.

 

23.04 -25.04.2014r.Przeprowadzenie w kl. I-V sprawdzianów kompetencyjnych (wyznaczenie terminu opracowania i ewaluacji).

 

 

29.04.2014r.Uroczystość po Beatyfikacji Patrona Szkoły Jana Pawła II.

 

30.04.2014r. (środa)Konstytucja 3-Maja.

· godz. 8.55 -  kl. IV-VI,

· godz. 9.50 - kl. II-III,

· oddziały przedszkolne klasy I – pogadanka wg podstawy programowej.

 

01.05.2014r. (czwartek)Dzień wolny od zajęć.

 

02.05.2014r. (piątek)Dzień wolny od zajęć dydaktycznych. W tym dniu świetlica dla uczniów, którzy nie mają zapewnionej opieki pracuje w godz: 7.00-17.30.

 

11.05.2014r. (niedziela) godz: 12.30Uroczystość dla środowiska lokalnego w kościele parafialnym.

 

16.05.2014r. (piątek) - Termin poinformowania rodziców o zagrożeniach uczniów oceną niedostateczną z przedmiotów lub nieodpowiednim zachowaniem.

 

19.05.2014r. (poniedziałek) - Uroczystość na okoliczność rocznicy urodzin patrona szkoły Jana Pawła II.

 

20.05.2014r. (wtorek) - Termin wystawienia przewidywanych ocen rocznych dla kl. I-III.

 

21.05.2014r. (środa) - Termin wystawienia przewidywanych ocen rocznych dla kl. IV-VI.

 

28.05.2014r. (czwartek) godz: 12.00Finał V edycji Międzyszkolnego konkursu ”Razem Zapobiegamy

                                                           Pożarom”.

31.05.2014r. (sobota) - Święto Szkoły.

 

1-6.06 2014r. (niedziela-piątek) - Comenius /Grecja.

 

02.06.2014-06.06.2014r.Termin wyjazdów uczniów na Zielone Szkoły.

 

Do 13.06.2014r. (piątek) - Wystawienie ocen rocznych.

 

16.06.2014r. (poniedziałek) godz. 8.00 – 13.00 - Klasyfikacja oddziałów przedszkolnych i kl. I-III.

 

16.06.2013r. (poniedziałek) godz. 14.45 – 16.45Klasyfikacja kl. IV-VI.

 

17.06.2014r. (wtorek) - Zatwierdzenie wyników klasyfikacji rocznej,  promowania i ukończenia szkoły.

 

19.06.2014r. (czwartek) - Boże Ciało.

 

20.06.2014r. (piątek)Dzień wolny od zajęć dydaktycznych. W tym dniu świetlica dla uczniów, którzy nie mają zapewnionej opieki pracuje w godz: 7.00-17.30

 

23.06.2014r. ( poniedziałek)Zakończenie roku szkolnego oddziałów przedszkolnych godz. 16.00.

 

25.06.2014r. (środa) - Zakończenie roku szkolnego kl. IIIabcd.

 

26.06.2014r. (czwartek) - Zakończenie roku szkolnego kl. VI.

godz. 14.00Msza św. dla kl. VI,

godz. 15.00Zakończenie roku szkolnego kl. VI w szkole.

 

27.06.2014r. (piątek)Zakończenie roku szkolnego dla kl. I-II i IV-V.

godz. 9.00 - Zakończenie roku szkolnego dla kl. IV-V  (aula),

godz. 10.30Msza św. dla uczniów oddziałów przedszkolnych i kl. I-V,

godz. 11.30Zakończenie roku szkolnego dla kl. I-II (aula),

godz. 13.00Podsumowanie działalności szkoły za rok szkolny 2013/2014.

Wpłata na ubezpieczenie uczniów w roku szkolnym 2013/2014- 41,00 (PZU);

Suma ubezpieczenia -12.000 zł;

Rozliczenie należy dokonać do dnia 07.10.2013r u Dyrektora Szkoły.

 

Składki na Radę Rodziców 60 zł przyjmuje w sekretariacie p. E. Kosowska. Wpłat rodzice będą mogli dokonywać podczas zebrań w sekretariacie oraz w godzinach pracy sekretariatu (8.00-16.00)

lub na konto Rada Rodziców przy Szkole Podstawowej Nr 202 w Łodzi

Konto Rady Rodzicielskiej

52 8781 0006 0030 0432 2000 0010

Składki Rady Rodziców.

 

Konto szkoły

79 1560 0013 2030 5887 3000 0006

wpłata za obiady.

 

Wpłat za obiady dokonują uczniowie lub rodzice w sekretariacie szkoły u p. E. Kosowskiej do 05 każdego miesiąca. Koszt obiadu dla uczniów wynosi 3 zł.

         Opłatę za posiłki w stołówce szkolnej wnosi się za okres miesięczny z góry do końca miesiąca poprzedzającego miesiąc, w którym uczeń korzystać będzie ze stołówki szkolnej.

         W przypadku nieobecności w szkole ucznia, albo rezygnacji z posiłku w danym dniu z innych przyczyn, zwrotowi podlega dzienna opłata wniesiona za posiłek, z wyłączeniem  dnia, w którym nastąpiło zgłoszenie rezygnacji z posiłku.

Zgłoszenie nieobecności prosimy zgłaszać telefonicznie lub osobiście w sekretariacie szkoły. Nie odlicza się opłaty za niewykorzystany obiad w przypadku braku zgłoszenia w sekretariacie.

 

Dyżury psychologa z Poradni Psychologiczno Pedagogicznej nr 4

w naszej szkole w I półroczu 2013/2014r

zostaną podana w najbliższym terminie.

Klasa

Nauczyciel /

Wychowawca

Przedmiot

Piętro

Sala

0 a

Kręcjarz Maria

o. przedszkolny

I

107

0 b

Sakowicz Mariola

o. przedszkolny

I

109

0 c

Kucharczyk Lidia

o. przedszkolny

parter

23

0 d

Szadkowska Julita

o. przedszkolny

parter

10

I a

Ożga Agnieszka

edu. wczesnoszk.

I

127

I b

Szczepańska Barbara

edu. wczesnoszk.

I

118

I c

Jacek Iwona

edu. wczesnoszk.,

terapia pedagog.

I

125

I d

Szulkowska Dorota

edu. wczesnoszk.

I

119

II a

Grzesiak Anna

edu. wczesnoszk.

I

122

II b

Nadarzyńska Beata

edu. wczesnoszk.,

terapia pedagog.

II

220

II c

Dubel Beata

edu. wczesnoszk.,

terapia pedagog.,

informatyka

I

124

II d

Jagodzińska Izabela

edu. wczesnoszk.

I

122

III a

Potrzeszcz Elżbieta

edu. wczesnoszk.

II

216

III b

Wójcik Iwona

edu. wczesnoszk.,

terapia pedagog.

II

215

III c

Kaczmarek Bożena

edu. wczesnoszk.

I

105

III d

Marosik Agnieszka

edu. wczesnoszk.,

informatyka

II

218

IV a

Żak Anna

matematyka, technika

II

202

IV b

Nogacka Anna

historia, technika, p/rż

II

218

IV c

Hokusz Dorota

jęz. polski

II

212

V a

Leska - Dorenda Agnieszka

jęz. polski

II

204

V b

Jędrzejczak Jacek

wych. fiz.

II

czytelnia

V c

Nosewicz – Saleh

Magdalena

jęz. polski, historia

II

213

VI a

Woźniak Anna

przyroda

II

201

VI b

Sofiński Paweł

informatyka, etyka

I

119

VI c

Boleska Bożena

jęz. angielski

I

206

 

Nauczyciele przedmiotów

 

Juszczyk Jolanta

religia

I

120

 

Kobylańska Anna

religia

I

120

 

Grzegorczyk Łukasz

religia

I

120

 

Marchel Krystyna

jęz. angielski

I

126

 

Sobierajska – Sroka

Katarzyna

jęz. angielski

II

217

 

Tomaszewska Agnieszka

jęz. angielski

I

103

biblioteka

 

Malarczyk Katarzyna

przyroda

I

120

 

Smolarek – Dąbrowska Dorota

muzyka

I

120

 

Więcek Joanna

plastyka

I

120

 

Olejniczak Maria

wych. fiz.

o. sport.

1.3

 

Kapral Witold

wych. fiz.

o. sport.

1.5

 

Lorentowicz Krystyna

pedagog

II

214

 

 

Frączkowska Agata

 

bibliotekarz

 

I

 

biblioteka

 

Jarzyna Aneta,

Mędra Agnieszka,

Kowalska Dominika, Grela Jacek,

Wach Małgorzata

 

świetlica

 

I

świetlica szkolna

 

 

Psycholog PPP

II

214